Stavovi studenata prve godine Agronomskog fakulteta o e-učenju i sustavu za e-učenje Merlin
PDF

Ključne riječi

e-learning
virtual environment
Merlin system
a
student attitudes e-učenje
virtualno okruženje
Merlin sustav
stavovi studenata

Kako citirati

Mandušić, D. (2023). Stavovi studenata prve godine Agronomskog fakulteta o e-učenju i sustavu za e-učenje Merlin. Politehnika, 7(2), 34-39. https://doi.org/10.36978/cte.7.2.4

Sažetak

 Cilj rada je istražiti zadovoljstvo studenata prve godine Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu organizacijom i provedbom nastave kroz sustav Merlin koji je primarni alat za e-učenje na fakultetu. U radu smo također nastojali vidjeti kolika je motivacija studenata za e-učenje i njihovu percepciju o e-učenju i primjeni IKT u obrazovanju. Istraživanjem smo došli do zaključka da studenti prihvaćaju e-učenje te ga pozitivno percipiraju. Isto tako smo došli do zaključka da su studenti zadovoljni sustavom Merlin i da ga rado koriste. Rezultati ovog istraživanja doprinose implementaciji e-učenja na Sveučilištima u Hrvatskoj te mogu biti potpora i motivacija za uvođenje sustava Merlin  kao odličnog alata za e-učenje.
https://doi.org/10.36978/cte.7.2.4
PDF

Reference

Agronomski fakultet (2023). Natječaj za dodjelu nagrade za najbolji e-kolegij za akademsku godinu 2022./2023. na Agronomskom fakultetu. Preuzeto s https://www.agr.unizg.hr/

Aguilera-Hermida, A. P. (2020). College students’ use and acceptance of emergency online learning due to COVID-19. International Journal of Educational Research Open, 1, 100011.

AZVO (2020). Predstavljeni rezultati istraživanja o iskustvu studiranja tijekom pandemije i socijalne izolacije. Preuzeto s https://www.azvo.hr/

Baig, M. I., Shuib, L, Yadegaridehkordi, E. (2019). E-learning adoption in higher education: A review. SAGEjournals, 38(4), doi: https://doi.org/10.1177/02666669211008224

Brumini, G., Mavrinac, M., Brumini, M., Špalj, S. Blagović, B. (2012). Oblikovanje i validacija upitnika kojim se mjeri stav studenata prema e-učenju. Medicina fluminensis, 48(1), 48-56.

Buselić, A. (2021). Stavovi studenata o iskustvu studiranja u uvjetima nastave na daljinu, diplomski rad. Preuzeto s https://dabar.srce.hr/

Cus, M., Humes, T., Flowers A., Muschamp A. (2021). Analyzing Students’ Perspective of the Learning Management System Moodle at the University of Belize, Fourth Annual Research for National Development Conference, University of Belize 2021.

Ćukušić M., Jadrić M. (2012). E-učenje: koncept i primjena, Školski vjesnik, 63(3), 481-483.

Đokić, K., Mandušić, D., Blašković, L. (2022). Application of K-means clustering algorithm for analysis of LMS content transformations caused by the COVID-19 pandemic. U Ružić, V., Šutić, B., Učkar, D. (ur.), Economics and Social Development (str. 188-197), Varaždin: VADEA.

Horvatić, P., Šantar, M. (2022). Zadovoljstvo studenata Sveučilišta u Zagrebu online nastavom tijekom pandemije COVID-19. Diskrepancija, 17(25), 58-75.

Kovačević, D. (2003). Rektor se oglasio oko prelaska na online nastavu: Može do 20 posto, poslat će upute fakultetima. Preuzeto s https://www.srednja.hr/

Kraleva, R., Sabani, M., Kralev, V., Kostadinova, D. (2020). An approach to designing and developing an LMS framework appropriate for young pupils. International Journal of Electrical & Computer Engineering, 10(2), 1577-1591. doi: https://doi.org/10.11591/ijece.v10i2.pp1577-159

Martinović, Z. (2018). Otvoreni sustavi za učenje na daljinu. U Hebrang Grgić, I. (ur.), Otvorenost u znanosti i visokom obrazovanju (str. 144-152), Zagreb: Školska knjiga.

Moore, J. L., Dickson-Deane, C., Galyen, K. (2011). E‑learning, online learning, and distance learning environments: Are they the same?. The Internet and Higher Education, 14(2), 129-135.

MZOS (2017). Ministarstvo i Srce zauzeli se za veću primjenu e-učenja. Preuzeto s https://mzo.gov.hr/

SRCE (2023). O Centru. Preuzeto s https://moodle.srce.hr/

Creative Commons License

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Copyright (c) 2023 Array