Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika
PDF

Ključne riječi

Prva gimnazija Varaždin
indoor microclimate conditions
thermal comfort
experimental measurements
students' evaluation Prva gimnazija Varaždin
mikroklimatski uvjeti zatvorenih prostora
toplinska ugodnost
eksperimentalna mjerenja
vrednovanje znanja učenika

Kako citirati

Banić, B., Banić, J., Novosel-Martinić, V., & Veršić, A. (2020). Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika. Politehnika, 4(1), 29-36. Preuzeto od https://politehnika.uniri.hr/index.php/politehnika/article/view/39

Sažetak

U školskoj godini 2018./2019. u Prvoj gimnaziji Varaždin provedeno je istraživanje mikroklimatskih uvjeta na rezultate vrednovanja učenika. Cilj našeg projekta je dokazati ili opovrgnuti utjecaj mikroklime na uspješnost učenika i to u konkretnim situacijama, odnosno prilikom uobičajenog načina provjera znanja: pisanih provjera. Budući da se i ispiti državne mature u ovom trenutku temelje na takvom modelu provjere znanja, smatramo da je važno identificirati korelaciju između mikroklime i uspješnosti učenika na provjeri znanja, a u slučaju potvrde značajnog utjecaja doprinijeti i razvoju standarda uređenja postojećih školskih prostora ili izgradnji novih. Ispitivani mikroklimatski uvjeti bili su temperatura, relativna vlažnost, strujanje zraka. Testiranje je provedeno u 10 različitih učionica i 5 različitih predmeta ili skupina predmeta. Rezultati ukazuju na lošije rezultate vrednovanja pri većim odstupanjima od preporučenih vrijednosti promatranih mikroklimatskih uvjeta.
PDF