Školski #digitalni eko čuvari - primjer projekta tagirajmo #otpad
PDF

Ključne riječi

eco-schools
waste separation
waste tagging
geographic data
GPS coordinates eko-škola
separiranje otpada
tagiranje otpada
geofotografski podaci
GPS koordinate

Kako citirati

Dumančić, M., Levar, T., & Maljković, M. (2020). Školski #digitalni eko čuvari - primjer projekta tagirajmo #otpad. Politehnika, 3(2), 35-41. https://doi.org/10.36978/cte.3.2.4

Sažetak

Osnovna škola Jure Kaštelana iz Zagreba dio je programa Međunarodne Eko-škole zbog čega njezini učenici aktivno promišljaju o načinima kojima mogu doprinijeti zdravijem okolišu svoje četvrti. U razgovoru s učenicima rodila se ideja o projektu “Tagirajmo #otpad”. Cilj projekta je istražiti svoju blisku životnu okolinu te geofotografskim podacima zabilježiti i mapirati spremnike za otpad, reciklažna dvorišta te moguća ilegalna odlagališta otpada. Kao rezultat toga, želi se ponuditi ostalim četvrtima i lokalnim zajednicama pristup geografsko-informacijskom sustavu “#ekokvart“ i tako omogućiti svakom građaninu i gostu Lijepe naše da bilo gdje u Hrvatskoj može saznati gdje odlagati koji otpad, jednostavno koristeći GPS koordinate putem mobilnih uređaja. Zabilježene geofotografske i druge podatke će prikazati kroz geografski informacijski sustav “#ekokvart“. Kroz projekt učenici uče u skladu s novim Kurikulumom koji sve veći naglasak stavlja na međupredmetno provođenje tema poučavajući učenike na holistički način i uključuje učenike u njihovu blisku životnu i društvenu zajednicu kroz gospodarske, ekonomske i društveno osviještene projekte. Naglasak projekta jest na činjenici što će te podatke iznijeti sami učenici, pa će upravo mlade generacije doprinijeti zdravijem okolišu i primjerom će se prema ostatku zajednice očitovati kao eko učitelji.
https://doi.org/10.36978/cte.3.2.4
PDF