Realizacija m-učenja primjenom BYOD modela u osnovnoj školi
PDF

Ključne riječi

mobile phone
BYOD
m-learning
wireless network
students
teachers
teaching mobilni telefoni
BYOD
m-učenje
bežična mreža
učenici
učitelji
nastava

Kako citirati

Ređep, T., Leček, T., & Pavičić Zajec, T. (2020). Realizacija m-učenja primjenom BYOD modela u osnovnoj školi. Politehnika, 3(2), 27-34. https://doi.org/10.36978/cte.3.2.3

Sažetak

Mobilno učenje ili m-učenje omogućuje moderan način podrške procesima učenja putem mobilnih uređaja. Jedan od načina realizacije m-učenja je primjena BYOD modela na nastavi, prema kojem učitelji uglavnom iskazuju negativan stav smatrajući da korištenje mobitela u obrazovanju bitno ne pridonosi kvaliteti nastavnog procesa. Istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je u ožujku školske godine 2018./2019., na uzorku od 401 učenika predmetne nastave I. i III. OŠ Varaždin. Cilj je bio ispitati stavove i preferencije učenika osnovnih škola o korištenju mobitela u sklopu nastavnog procesa te postoji li razlika u percepciji učenika osnovnih i srednjih škola o dopuštenju da donose vlastite uređaje za aktivnosti povezane sa školom. Rezultati istraživanja pokazuju da čak 65,69% učenika tvrdi da im je nastava zanimljivija kada smiju koristiti svoj mobilni uređaj, a 70,38% ispitanika želi da više učitelja primjenjuje BYOD model na nastavi. Također, rezultati pokazuju i da se u svojim razmišljanjima o dopuštenju da donose vlastite uređaje za aktivnosti povezane sa školom ne razlikuju značajno od učenika srednjih škola.
https://doi.org/10.36978/cte.3.2.3
PDF