Znamo li koristiti IKT u svrhu podrške uvođenju inovativnog okružja za učenje?
PDF

Ključne riječi

Innovative learning environment
ICT supported activities
R.A.T. model
ITL rubrics
SAMR model Inovativna okružja za učenje
aktivnosti podržane IKT-om
R.A.T. model
ITL rubrike
SAMR model

Kako citirati

Vičič Krabonja, M., & Šverc, M. (2020). Znamo li koristiti IKT u svrhu podrške uvođenju inovativnog okružja za učenje?. Politehnika, 3(2), 7-17. https://doi.org/10.36978/cte.3.2.1

Sažetak

Uvođenje tehnologije u nastavu sve je češće prisutno ne samo u poučavanju već i u učenju. U projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ cilj je uvođenja tehnologije potpora transformaciji nastave tako da se učenicima u osnovnoj i srednjoj školi pruže mogućnosti za učenje u kojima stječu znanje i razvijaju kompetencije. Učitelji pritom trebaju poznavati alate kojima mogu procijeniti jesu li aktivnosti podržane IKT-om primjerene za postizanje postavljenih ciljeva te omogućuju li transformaciju nastave. U prilogu istražujemo tri modela koji bi učiteljima mogli u tome pomoći. Na temelju analize 68 predanih primjera dobre prakse ustanovili smo da je za učitelje u projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ najprimjerenija ljestvica RAT, uz kontinuirano preispitivanje dodane vrijednosti koju primijenjena tehnologija donosi u proces poučavanja i učenja.
https://doi.org/10.36978/cte.3.2.1
PDF