Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
PDF

Ključne riječi

visual programming
didactic reduction
tangible programming
mediated transfer vizualno programiranje
didaktičko skrivanje
opipljivo programiranje
posredovani prijenos

Kako citirati

Krpan, D., & Brčić, D. (2018). Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima. Politehnika, 2(1), 71-79. Preuzeto od https://politehnika.uniri.hr/index.php/politehnika/article/view/14

Sažetak

Programeri početnici često smatraju programiranje teškim i zahtjevnim. Takva percepcija negativno utječe na motivaciju, a problemi na koje nailaze u prvim koracima učenja potvrđuju njihova očekivanja tako da vrlo brzo odustaju. Jednostavnija sintaksa i okruženje mogu početnicima olakšati prvi susret s programiranjem, odnosno spustiti prag kojeg moraju prijeći kako bi nastavili dalje prema složenijim programskim jezicima. Prema tome, važno je odabrati jezik i okruženje primjereno dobi učenika. U radu se opisuju primjeri didaktičkih alata za poučavanje programiranja za različitu dob i opis vrednovanja projekata u vizualnom programskom jeziku.
PDF