Sažetak
Ovaj članak istražuje značaj cjeloživotnog obrazovanja na razvoj pojedinca. Iako je cjeloživotno obrazovanje jedan od osnovnih razvojnih koncepata Europske unije i Republike Hrvatske istaknut kroz brojne dokumente i zakone, osobe, studenti, zaposleni, nezaposleni i stariji, koje trebaju prihvatiti taj koncept su ključne da bi se te politike realizirale. Kroz analizu problema i izazova te provedenog istraživanja, članak naglašava važnost cjeloživotnog obrazovanja i njegovog utjecaja kako na pojedinca tako i na ekonomiju.Reference
Barro, R., Lee, J. (2000.) International Data on Educational Attainment Updates and Implications, Harvard University. Preuzeto s https://scholar.harvard.edu/files/barro/files/educ_attainment_updates_2000.pdf
Borozan, Đ., Marković, R. (2010). Cjeloživotno obrazovanje nastavnika: u rascjepu između stvarnosti i svijest i o važnosti. Ekonomski vjesnik, XXIII (1), 28-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/57831
Buckminster Fuller, R., Kuromiya, K. (adj.) (1982). Critical Path. Macmillan Publishers.
Dima, A. M., Begu, L., Vasilescu, M. D., Maassen, M. A. (2018). The Relationship between the Knowledge Economy and Global Competitiveness in the European Union. Sustainability, 10, 1706. doi: https://doi.org/10.3390/su10061706
EC (2023). Strategija cjeloživotnog učenja. Preuzeto s https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/
Fuller, J. (2018). Lifelong learning for everyone: What we’ve learned from our European social innovation partners. Preuzeto s https://blog.google/outreach-initiatives/grow-with-google/lifelong-learning-everyone-what-weve-learned-our-european-social-innovation-partners/
HAZU (2004). Deklaracija o znanju; Hrvatska temeljena na znanju i primjeni znanja. Zagreb: HAZU.
Kitić, M., Miljak, T., Lozić, J. (2012). Cjeloživotno obrazovanje s ciljem postizanja poslovnog napretka i stvaranja financijskih vrijednosti. Učenje za poduzetništvo, 2 (1), 53-61. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130175
Miljković Krečar, I. (2010). Razvoj poduzetničkih kompetencija u sustavu cjeloživotnog obrazovanja. Napredak, 151 (3-4), 417-432. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82718
Mitchell, J. W. (2023). The Future Of The Human Workforce. Preuzeto s https://www.forbes.com/sites/forbesbooksauthors/2023/06/30/the-future-of-the-human-workforce/?sh=31d502cd4ca7
Russel Schilling, D. (2013). Knowledge Doubling Every 12 Months, Soon to be Every 12 Hours. Preuzeto s https://www.industrytap.com/knowledge-doubling-every-12-months-soon-to-be-every-12-hours/3950
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Array